środa, 25 lipca 2012

Haft

No tak - ostatnio zabrałam się za krzyżyki. Haftuję małe co nieco na prezent-niespodziankę, więc nie zdradzę Wam co to jest, ale w związku z tym nie miałam jakoś czasu na tworzenie innych cudeniek.
Aż do ostatniego weekendu :P
I tak oto powstało trochę kwiatków - zapewne będą wykorzystane do karteczek, a jeśli nie, to może zrobię z nich broszki? W sam raz się nadadzą, nie są ani za małe, ani za duże, ot, taki mały drobiazg przyciągający uwagę ;) Mam nadzieję że się Wam spodobają - robi się je naprawdę szybko i bardzo przyjemnie, a najlepsze jest to, że mogą być z każdego materiału jaki Wam wpadnie w ręce. Te moje są z resztek pozostałych po skracaniu spodni (ten szary) i po starej bluzce mojej mamy (żółte), która poszła pod nóż ;) W głowie oczywiście ulągł mi się już plan, żeby uszyć sobie malutką dżinsową torebkę - listonoszkę i przyozdobić ją taką broszką :)
Oczywiście zgłaszam się na 49 Twórczy Weekend u Titanii :)
A tak wyglądają kwiatki (zdjęcia made by Straszysław, czyt. mój Mąż ;P)










Nie mam pojęcia czemu na każdym zdjęciu jest inny kolor tła, skoro wszystkie były robione o tej samej porze i na jednym materiale :P

A na koniec mała zajawka - początek pudełeczka robionego dla miłośniczki tulipanów, która nie ma pojęcia o tym, że zostanie nim obdarowana i na 100% nie domyśli się że to dla niej, nawet jak przeczyta tą notkę ;P



Jeszcze trochę pracy mnie czeka - na razie tylko nakleiłam główny motyw. Nie będę Wam zdradzać szczegółów, z nadzieją że ukończone pudełko Was przyjemnie zaskoczy :)
Szczerze - mam nadzieję, że mnie też zaskoczy ;P Bo już teraz samo w sobie mnie urzeka i trochę się boję, że przedobrzę i zepsuję ^^
Tak więc trzymajcie kciuki ;P

Pozdrawiam Was cieplutko i dziękuję za odwiedziny :)
Ingree

7 komentarzy:

  1. pudełko śliczne. kwiatuszki też ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pudełeczko, świetne kwiatki, można je wszędzie wpasować i będą dodawać uroku

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne prace :) ciekawa czekam na efekt końcowy z tym pudełeczkiem tulipanowym!

    OdpowiedzUsuń
  4. bedeczekac na efekt koncowy pudelka
    sliczne kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne szycie ale pudełko z tulipanami tu wymiata i już się fajnie zapowiada. kocham tulipany - zawsze kojarzą mi sie z wiosną, świeżością, nowością i końcem zimy. pudełeczko na pewno świetnie odda ten wiosenny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne pudełko ... kwiatuszki też!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, pudełeczko dzieło sztuki! Talenciara z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń