wtorek, 21 sierpnia 2012

Próbuję i...

próbuję, i jakoś przestać nie mogę ;) Zaraziłam się haftem matematycznym i zajmuje on coraz więcej moich myśli :P Wzorów mam już niemal całą teczkę :)
Najpierw przywita się z Wami Czarek - w te upały niemal tylko i wyłącznie śpi, je i prosi się o pieszczotki. Niemal - ma szaleńcze zrywy, kiedy to trzeba łobuzować do upadłego, na szczęście to upadłe przytrafia się szybko :P

 

 Tutaj moja mała puma wygrzewa brzuszek :P

Z nowości - kolejne 2 przymiarki do świątecznych kartek. Stanie chyba jednak na wzorze świeczki - jest baaaardzo klimatyczny, nietrudny, szybko się go haftuje i jest naprawdę uroczy. Dlaczego przymiarki? A bo jakoś nie mam czasu wybrać się po karton wizytówkowy, jakoś tak się składa że mój ulubiony sklep papierniczy pracuje w tych samych godzinach co ja. Tak więc na razie haftuję dla wprawy na papierze 160g (który mam jeszcze jako pozostałość po pracy magisterskiej :P), z nadzieją że kiedy zabiorę się na poważnie do robienia kartek, wszystko będzie mi szło gładko i bezbłędnie :P
Tu choineczka:



Dziurki jeszcze nie pozamykane, ale to drobiazg :)
A tu już właściwa karteczka - świeczka świąteczna :P

 





Co prawda niedokończona - koło listków powinny być wyhaftowane owoce, jednak ja sobie wymyśliłam że poprzyklejam tam czerwone cekiny albo cyrkonie, tak bardziej błyszcząco i świątecznie będzie :)
Oprócz tego od niedawna jestem posiadaczką oczorypnych lakierów - muszę się Wam pochwalić :)

 


Kolory teraz w modzie, chociaż do pazurków u rąk nadaje się dla mnie tylko róż :P Ale ale, do czego mi takie kolory? Ano do water marblingu - próbowałam go kiedyś, dawno temu. Zniechęciłam się ilością prób i czasem jaki trzeba temu poświęcić, jednak efekt jest niesamowity i coś mnie tknęło ostatnio żeby do tego powrócić :) Zwłaszcza jak zobaczyłam te kolory!
Oto moja dawna próba:

 


A tu specjalnie dla tych, którzy zainteresują się jakie cuda potrafią wyczarować dziewczyny z kolorowych lakierów: Water Marbling.


 Na dziś to tyle, ruszam dalej nakłuwać kartoniki pod haft ;) Karteczki zanoszę oczywiście na 53 Twórczy Weekend u Titanii, sprawdźcie koniecznie, co porabiały przez ubiegły tydzień pracowite Mróweczki :)

Przypominam też, że nadal trwa u mnie zabawa Podaj Dalej, jak dotąd nikt się jeszcze nie zgłosił :(
Zasady:
1) Musisz posiadać blog.

2) Pierwsze 3 osoby, które w komentarzu pod wpisem wyrażą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie mały ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni - odgapiam od Eli, ale przy Czarku wolę mieć trochę czasu na wywiązanie się z umowy ;P
3) Osoba zgłaszająca się organizuje taką samą zabawę u siebie i daje szansę trzem osobom na prezent wykonany przez siebie.

ZAPRASZAM DO ZABAWY.

1............................
2...........................
3............................


Pozdrawiam Was... chłodniutko w te upały :D
Ingree

4 komentarze:

  1. Fajne kartki, ta ze świeczką i ostrokrzewem zapowiada sie ciekawie :)
    nie wiedziałam, ze mozna zrobić taki marbling na paznokciach! pomysłowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czaruś cudny - moja Kiciata też przypieka boczki pod drzwiami na balkon, a jak jej się zrobi za ciepło to pada na środku pokoju, wyciąga się na całą długość i stygnie...
    Hafciki bardzo ładne, ten ze świeczką mi się podoba - ciekawa jestem końcowego efektu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wychodzą Ci hafciki, a i paznokietki też ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no no , ale swiatecznie :)) ale motywy fajne Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń